Зразок резюме на роботу – скачати приклад резюме українською мовою 2022
Мабуть в пошуках найкращого прикладу чи зразку резюме ви вже відвідали більш як десяток сайтів. Проте нічого путнього не знайшли. Я це з власного досвіду кажу, бо теж знаходив лише або неактуальну застарілу інформацію, або перекладену з іноземних ресурсів. Переклади бували й гарні, проте пристосувати західні чи навіть російські реалії до українських майже нереально і самі бланки були непідходящі. Тому я вирішив написати власну інструкцію та зібрав найкращі приклади з реального життя, щоб ви могли знайти підходящий зразок резюме у Ворді та скачати його.
Що таке резюме та для чого воно потрібно
Згідно з Вікіпедією,
Резюме – це документ, що містить інформацію про навички, досвід роботи, освіту та іншу відповідну інформацію, зазвичай необхідну при розгляді кандидатури людини для найму на роботу.
Яка професія підходить мені більш за все?
Життєпис, тобто CV, відрізняється від резюме обсягом і, як правило, пишеться кандидатами на високі пости. У ньому дається докладніша, ніж в резюме, інформація про себе, своєму освіту та кваліфікацію.
Як видно з визначення, резюме потрібне при прийомі на роботу. Працедавець вибирає кандидатів згідно своїх критеріїв, а кандидати намагаються скласти зразок резюме таким чином, щоб найкраще відповідати вимогам працедавця. На вивчення резюме кожного окремого кандидата рідко виділяється більше 1-2 хвилин. Це означає, що вам, як кандидату необхідно якнайкраще та найповніше описати свої здібності як професіонала, щоб ваше резюме не відправилось до сміттєвого кошика.
Особисто я в свій час багато разів пробував влаштуватися на роботу, на яку претендував не один десяток кандидатів. Щоб дійти до співбесіди та переконати HR-а в своїх навичках, необхідно було пройти перший фільтр відділу кадрів – письмове резюме. Поки я не навчився його складати, мені навіть ніхто й не телефонував. Якщо ви претендуєте на ті посади що й я, то пропоную відразу скачати мої приклади резюме та проаналізувати їх, а не намагатися створити власний велосипед. Повірте, ви зекономите купу часу.
Або спробуйте скласти своє власне. Я спробую вам в цьому допомогти.
Як правильно скласти резюме – 7 простих кроків до повноцінного резюме на роботу
Перш ніж перейти до самих порад, хочу відмітити три головні істини:
- Пишіть правду, але не всю. Розказуйте багато про свій релевантний досвід та достоїнства, і поменше згадуйте недоліки. Вас все одно про них запитають, тож не треба очерняти свій портрет раніше.
- Не розтікайтеся. У резюме повинна бути чітка структура, тому гарний зразок резюме має містити не більше 1-2 сторінок. Гарно сформоване та відформатоване резюме економить час кадровикам – вони таке цінують.
- Будьте позитивними. Деякі професіонали мають схильність бути асоціальними інтровертами. Ви можете бути найкращим майстром в своїй сфері, проте якщо не сподобаєтесь кадровику – роботу ви не отримаєте. Тому будьте позитивними (але в міру, бо це документ).
Назва резюме
Тут треба спершу написати саме слово “Резюме”, та підписати на кого воно зроблене. Пишеться в один рядок. Щоб той, хто приймає резюме міг одразу зрозуміти кого він зараз розглядає.
Чітка ціль резюме
У кожного документа є призначення. У вашому зразку резюме також повинна бути ціль – пошук посади. Прямо під назвою та вашим іменем впишіть назву посади, яку ви б хотіли отримати, або на яку вакансію ви претендуєте.
Наприклад:
Назва бажаної посади – один з найважливіших пунктів резюме. Від того, наскільки чітко ви його сформулюєте, залежить доля вашого резюме.
Не використовуйте такі варіанти, як «будь-яка посада», «спеціаліст» та т. П., Оскільки ці формулювання не дадуть роботодавцю подання про те, чого ви хочете. Роботодавці не будуть витрачати свій час на обдумування того, що вам запропонувати. Чи не вказана конкретна посада – резюме відправиться в корзину.
Не вказуйте в одному резюме одночасно кілька взаємовиключних посад, навіть якщо ви однаково добре володієте функціоналом. Складіть кілька різних резюме, в кожному з яких зробіть упор на досвід і навички, необхідні для кожної конкретної посади, на яку ви могли б претендувати. Так, вам доведеться витратити трохи більше часу, зате і результат не змусить себе чекати!
Розсилаючи резюме на вакансії, в першому рядку вказуйте тільки назва посади з вподобаного вам оголошення про вакансії.
Контактні та особисті дані
Це – чи не найважливіша частина вашого резюме. Ви обов’язково повинні вказати всі свої контактні дані, щоб роботодавець міг легко зв’язатися з вами. Вкажіть один або два номери телефону та електронну адресу. Не залишайте свій робочий e-mail або адресу з милим «домашнім ім’ям» (наприклад, [email protected]). Якщо у вас немає особистої адреси, який в назві містить ваше ім’я, краще спеціально створити його для пошуку роботи. Також бажано додати посилання на вашу сторінку в соціальній мережі, наприклад, професійної мережі LinkedIn.
Не завжди в резюме варто давати посилання на свою сторінку «Вконтакте» або в інших соціальних мережах – роботодавець може дізнатися там занадто багато зайвого. Якщо соцмережі не характеризують вас як професіонала, на час пошуку роботи варто подумати навіть про те, щоб в настройках видимості обмежити можливість перегляду ваших сторінок, залишивши доступ тільки друзям і близьким людям. Та й взагалі не варто описувати в резюме подробиці свого особистого життя, в тому числі інтимного. Уникайте інформації, що не відноситься до справи.
Освіта та досвід роботи
Освіта та досвід роботи підкреслюють якість ваших компетенцій. Вам слід вказати назву закладу, в якому ви навчались. Вказати строки навчання та отриману спеціальність. У графі “Досвід роботи” вкажіть колишнє (або теперішнє) місце роботи та посаду, яку ви займали чи займаєте.
Після цього простим ненумерованим списком перерахуйте ваші компетенції – що конкретно ви робили на останній роботі, що вмієте робити взагалі. Але не розхвалюйте себе занадто – пишіть тільки те, що підходить для вашої бажаної посади.
Досягнення у сфері діяльності
Ваші компетенції також можна підтвердити якими-небудь сертифікатами, призовими місцями на виставках. Також слід вказати конкретні результати, яких досягла ваша команда чи компанія на попередньому місці роботи завдяки вам.
Наприклад:
- зростання продажів на 25 відсотків за півроку
- винайшов нову технологію та запровадив у виробництво
- зменшив витрати на розробку нового продукту на 15% завдяки новій методиці
Важливо написати конкретні цифри, якщо це можливо та уникати загальних фраз типу “працював над збільшенням продажів”
Особисті якості
Не використовуйте гумор у документі. Вас не зрозуміють.
Пишіть лише ті якості, які потрібні на бажаній посаді. Наприклад, якщо ви складаєте резюме бухгалтера, то пишіть що ви зібраний, пунктуальний, посидючий та уважний.
Якщо ви претендуєте на більш творчу посаду – пишіть про свою креативність, винахідливість.
Також непогано, якщо ви володієте декількома мовами. Обов’язково вкажіть якими. Можете написати, що маєте водійські права (та яких категорій), або володієте навичками роботи в спеціалізованих комп’ютерних програмах.
В поле «Додаткові відомості» вказуємо інформацію, яка має значення для роботи на бажаної посади. Добре б привести приклад того, як ваші особисті якості сприяють вам в роботі. Наприклад: «Комунікабельність і здатність зацікавлювати слухачів допомагають мені проводити ефективні презентації». Іншими важливими якостями для менеджера з продажу можуть бути стресостійкість, енергійність, активність, націленість на результат, ініціативність, грамотна мова, легка здатність до навчання, ентузіазм, амбітність.
Рекомендації
Як відомо, рекомендації – річ факультативна. За даними опитувань Дослідницького центру відомого рекрутингового порталу, тільки 18% роботодавців, дивлячісь в зразок резюме, завжди у претендентів рекомендації з попередніх місць роботи, ще 55% цікавляться тільки рекомендаціями кандидатів на певні вакансії (керівників, топ-менеджерів, а також домашнього персоналу – нянь, домробітниць і т.д.). Ніколи не вимагають рекомендацій 27% рекрутерів. «Це не завжди об’єктивно»; «Рекомендації можуть бути зведенням рахунків: хіба мало чому людина звільнилася»; «Іноді рекомендації дають підставні особи, а рекомендаційні листи пишуть, щоб звільнити людину без скандалу»; «Рекомендаційні листи пишуть самі претенденти, а директор по персоналу тільки підписує», – діляться своїми спостереженнями менеджери по персоналу.
Проте, на думку рекрутерів, наявність рекомендацій все ж говорить на користь здобувача і може зіграти певну роль в ситуації вибору при інших рівних. І дійсно, чому б не надати кадровику контактну інформацію колишнього керівника, якщо Ви розійшлися по-хорошому і він готовий позитивно Вас охарактеризувати? Це може дати Вам конкурентну перевагу.
Рекомендації бувають усними та письмовими. Ставлення до них серед менеджерів по персоналу різне: хтось краще набере номер телефону і поговоритьз людиною, яка дала рекомендацію (таких більшість – 59%), а хтось обмежується тим, що приймає на віру зміст рекомендаційного листа на бланку компанії з підписом і печаткою (таких лише 13%). Так що у претендента є вибір: можна звернутися з проханням про складання рекомендаційного листа при звільненні, а можна просто вказати в резюме, що ви готові надати рекомендації на вимогу. Пізніше, на співбесіді або в особистому листуванні, ви повідомите ім’я і посаду людини, готового дати рекомендацію. В силу своєї простоти все більш популярним стає другий варіант.
Хто може рекомендувати фахівця? Безумовно, кращий варіант – це безпосередній керівник: саме він оцінював Ваші досягнення на протязі всього періоду Вашої роботи в компанії. Рекомендаціями безпосереднього керівника HR-менеджери схильні довіряти найбільше.
Однак не завжди здобувач може попросити колишнього начальника про рекомендації: причиною звільнення може бути конфлікт, явний або прихований. В такому випадку можна звернутися за допомогою до заступника керівника, до колег, до менеджера по кадрам або навіть до генерального директора компанії, якщо, звичайно, він у курсі Ваших досягнень і відкритий для подібних прохань.
Також рекомендувати Вас можуть клієнти і партнери компанії, з якими Ви працювали, інші авторитетні люди з професійного співтовариства. Якщо Ви влаштовуєтеся на роботу вперше, в ролі особи, яка рекомендує може виступити хтось із ваших викладачів чи керівників практики, науковий керівник диплома або курсового проекту.
Якщо Ви шукаєте нову роботу, не звільняючись зі старою, отримання рекомендацій стає вельми делікатною проблемою. Попросити безпосереднього керівника або колегу скласти рекомендацію – значить відкрито заявити про свій відхід з компанії. Чи варто заздалегідь повідомляти всім про ще не доконаний факт? У такій ситуації багато фахівців вважають за краще обійтися без рекомендацій, пояснюючи рекрутеру обставини. Однак є й інший вихід: можна попросити про рекомендації колег або керівництво з попереднього місця роботи, якщо Ваші обов’язки не надто відрізнялися від нинішніх.
Просто вкажіть посаду, назву компанії та ім’я людини, яка може вас порекомендувати.
Важливі поради щодо складання резюме
Чого не повинно бути в вашому резюме:
- Довгі абзаци. Такий текст важко читати і роботодавці можуть просто відсіяти ваш зразок резюме.
Ваше увага повинна бути зосереджена на тому, що ви можете надати роботодавцю, і включати тільки ці дані. - Загальний опис обов’язків. Роботодавцям не потрібна ваша посадова інструкція, вони хочуть дізнатися про те, які навички і досвід Ви використовували для досягнення реальних результатів.
- Неактуальний досвід, особливо з далекого минулого. Кожна заява в вашому резюме повинно привести роботодавця до висновку, що ви маєте достатній досвід для цієї роботи. Вашою метою є змусити рекрутера побачити в вашому резюме найбільш важливі пункти, що описують ваш реальний досвід.
- Орфографіческіе і граматичні помилки. Ваше резюме, являє собою приклад ваших навичок письма і докази, чи можете ви бути уважним до деталей. Перевірте своє резюме перед тим, як посилати рекрутеру.
- Особисту інформацію, таку як зріст, вага, дату народження, вік, стать, віросповідання, політичну приналежність чи місце народження. Роботодавці не повинні приймати кадрові рішення на основі цих чинників. Ваше резюме повинне бути зосереджене на фактах.
- Хобі або інтереси, які не мають відношення до роботи.
- Фотографії, які не відповідають діловому стилю, фото в групі інших осіб або фото з відпочинку.
Не варто також вказувати або включати в резюме:
- всю Вашу трудову біографію (насправді вашого потенційного працедавця цікавлять лише останні 3-5 місць роботи і період не більше 10 років);
- Ваші фізичні дані і стан здоров’я;
- Ваші слабкі сторони;
- причини, по яких ви йшли з роботи;
- рекомендаційні листи або імена людей, які можуть вас рекомендувати (підготуйте цей список окремо, він може знадобитися на співбесіді).
Зразок резюме на роботу
Паливода Марія Іванівна
м. Львів, вул. Валова буд. 57, 79000
тел. 8 (032) 111-222
e-mail: [email protected]
д.н. 15 травня 1989 р.
Мета:
Отримання роботи в сфері бухгалтерського обліку та аудиту. Заміщення вакантної посади бухгалтера або помічника бухгалтера.
Освіта:
Львівський національний університет ім. І. Франка (2005-2010 рр.)
Отриманий диплом спеціаліста з відзнакою
Факультет: Бухгалтерський облік та аудит
Специализація: Бухгалтерія та фінансова діяльність підприємств
Тема дипломної роботи: “Керівництво бухгалтерським обліком малих підприємств з використанням електронної звітності”
Участь в студентських олімпіадах та конкурсах:
2007 р. Студентська наукова конференція в Львівському національному університеті ім. І. Франка .
2009 р. Лауреатка студентської наукової конференции Львівському національному університеті ім. І. Франка.
Всеукраїнська Олімпіада розвитку Народного господарства України – друге місце в номинації “Краща модель керування бухгалтерським обліком малих підприємств”
Набуті професійні навички:
За час навчання та виробничої практики набула навичок самостійного прийнятя складних рішень, компьютерних навичок, аналізу інформації, керування власним часом.
Досвід практичної роботи:
За час навчання проходила виробничу практику в наступних підприємствах:
- ТОВ комерційне підприємство “Лідер” (травень 2009-серпень 2009)
Виді діяльності: Торгово-виробнича компанія
Посада: бухгалтер-стажер
Посадові обов’язки: Допопомога головному бухгалтеру у веденні бухгалтерського обліку на підприємтсві. Складання звітності, врахування основних матеріальних та нематеріальних активів. - ТОВ “Корал” (червень 2008 – серпень 2008)
Виді діяльності: Виробнича компанія
Посада: помічник бухгалтера
Посадові обов’язки: Робота із первинними документами, складання звітності, вивчення методики нарахування заробітної плати на підприємстві.
Додаткові відомості:
- Знання спеціалізованих компьютерних програм 1С Бухгалтерія; Бест-звіт; Ліга-закон. Пакет программ MS Office (Word, Excel, Access).
- Знання іноземних мов: английська – рівень intermediate.
- Активно приймала участь в громадському житті вишу.
- Хобі: компьютери, робота в інтернет, ведення власного інтернет блогу з питань електронної звітності в бухгалтерському обліку.
- На цей час навчаюсь на курсах водіння автомобіля.
Скачати зразок резюме на роботу