Зразок оголошення, як написати
При пошуку товару або послуги покупець бачить безліч оголошень. Одні з них чіпляють і змушують взяти трубку телефону, а інші залишають абсолютно байдужими. Продавці витратили однакову кількість грошей, але той товар, який коштував дорожче, був проданий швидше. Таке можливо, якщо воно було складено грамотно, правильно скласти оголошення про надання послуг або продажу не так просто, як це здається на перший погляд
Правило 1: пишіть оголошення без помилок
Ще в школі нас учили, що кожен текст повинен мати свої правила написання. Найважливіша інформація втратить левову частку своєї важливості, якщо в ній присутні орфографічні помилки.
приклад:
Прадам айфон 9, дешева.
Ясно, що це міг написати або школяр, або неук. І тоді у покупця виникає резонне питання – якщо це продає школяр, то чи не виникне проблем з його батьками. А якщо таке написаного дорослою людиною, то звідки у неука гроші на айфон, може бути він крадений. У будь-якому випадку, серйозний покупець буде від такої пропозиції триматися подалі.
Правило 2: цільова аудиторія
Кожна послуга має свого клієнта, не спрацює текст для бабусі, якщо він орієнтований на її онука. Щоб цього не сталося, перед тим, як грамотно скласти текст оголошення про послуги, треба виявити, на кого воно розраховане.
Слід враховувати наступні моменти:
- Вік. Визначає не тільки звички і усталені стереотипи, а й готовність їх міняти.
- Стать. Не варто рекламувати рибальське приладдя чарівним блондинкам. Хоча такі рибалки і зустрічаються в казках, в житті їх набагато менше.
- Сімейний стан. Холостяки і незаміжні жінки готові до імпульсивних покупок, інтереси сімейних пар крутяться навколо будинку і побуту.
- Соціальну групу. Студент, купи пральний порошок. Смішно, як і продаж смартфона бабусям на лавці.
- Рівень доходів. Товари з категорій лакшери і економ купують різні люди, які не дуже добре розуміють потреби один одного.
- Регіональну приналежність. Продаж килима в Києві не зацікавить жителя Житомира.
Підприємець представляє, хто є його клієнтом, тому проведення глибокого дослідження в цьому випадку не потрібно, це доля великих компаній.
Правило 3: все починається з заголовка оголошення
Чіпляючий заголовок визначає успішність всього підприємства, він повинен одразу говорити про те, що відбувається.
Продається літак ІЛ – 76, без пробігу по СН.
Тут чітко сказано, що ця пропозиція про продаж, який товар, його переваги.
Продається літак ІЛ – 76.
А це просто нудно. Відсутність в заголовку конкурентної переваги призводить до того, що воно втрачається в потоці інших подібних. Так як пишеться оголошення про продаж товару, який має конкурентів, необхідно виділяти його відразу, не змушуючи вчитуватися в основний текст.
Літак ІЛ – 76, без пробігу по СН.
Виникає законне питання: «мужик, ти чи що хвалишся, що у тебе є хороший транспорт»? А може бути, він пропонується в оренду, або просто катає дітей над містом. Оцінити з першого погляду, що відбувається, не представляється можливим.
Правило 4: оголошення повинно бути унікальним
Перед тим, як написати оголошення, вивчається аналогічний зразок. Письменник потрапляє в пастку підсвідомості, і складає аналог вивченого. В результаті успішні штампи розходяться мільйонними тиражами, не досягаючи своєї мети.
Тому необхідно:
- шукати зразки з інших регіонів. На жаль, складності перекладу зроблять безглуздими використання іноземних ресурсів;
- видозмінювати штампи з інших сфер діяльності. Так, широко відома фраза «Завжди тверезі вантажники», але мало хто зустрічав «Завжди тверезий програміст»;
- міняти місцями слова в стандартних штампах, додавати нові, «Поспішайте, поки програмісти тверезі».
Чим менше шаблонів і штампів використовується, тим більше ефективність.
Правило 5: заклик
Людині дуже складно сказати «ні». Це основи психології, тому в оголошенні обов’язково повинен бути заклик до дії.
Дієслово працює набагато краще, ніж набір прикметників і іменників. Але тут необхідно мати почуття міри, покупця дратує заклик зробити покупку негайно, поки спецпропозиція ще діє.
Правило 6: жарти в оголошенні
Якщо текст викликав посмішку, значить він наполовину досяг мети. Розсмішити читача просто, достатньо піднести йому приємну інформацію в несподіваному вигляді. Як правильно писати веселе оголошення зразок:
Продам недорого свою кохану!
Молода, всього 23 роки, безвідмовна в роботі пральна машина шукає новий будинок. Добре виглядає на кухні та у ванній, а так само привчена до туалету. Відгукується на кличку «Індезіт», при зустрічі ласкаво підморгує лампочками. Зливний шланг злегка труїть, але це виключно від надлишку почуттів. Їсть все, особливо любить шкарпетки.
Телефонувати 847333333, якщо не взяв трубку – передзвоніть пізніше, у нас остання прання.
Такий стиль відмінно працює для молодої аудиторії, але тут теж необхідно мати почуття міри. Увага приверне маленький штрих:
Купуйте пральну машину!
Марка «Індезіт», вік – 23 роки, проблем і протікання немає. Віджимання 600 об \ хв.
Купуйте її будь-ласка, не віддавав би, але дружина вимагає нове корито!
Правило 7: фотографія
Фото дає більше інформації, ніж найдокладніше опис. Тут видно і колір, і стан. Якщо додати в зображень стандартний предмет, монету або сірникову коробку, то вийде показати і розмір.
Ідеально виглядає фотографія в процесі використання, наприклад одяг, яка надіта на модель або манекен, виглядає набагато краще ніж та, що лежить на дивані.
Якість фотографії теж має значення, бажано запросити професійного фотографа. Якщо такої можливості немає, то фото потрібно робити вдень, при хорошому освітленні. Зараз досить онлайн ресурсів, які в лічені хвилини поліпшать його якість, додадуть яскравість і контрастність.
Висновок
Таким чином, дотримуючись вищепереліченим радам і стратегіям написання якісних оголошень, ви зумієте залучити більшу кількість зацікавлених саме в вашій послузі або товарі людей, і швидше її / його реалізувати. Далі, радимо переглянути відео ролик, який допоможе більш докладніше вивчити стратегії написання продають оголошень на прикладі продажу нерухомості.