Зразок резюме для адміністратора готелю
Навички адміністратора для резюме
Пропонуємо Вам список можливих навичок і знань, які можуть бути Вам корисні при складанні свого резюме на посаду адміністратора:
- знання іноземних мов (назва мови і рівень знання);
- знання касової дисципліни;
- знання ресторанного бізнесу;
- навички забезпечення життєдіяльності салону;
- навички спілкування з клієнтами;
- навички організаторської роботи;
- навички роботи в програмі 1С;
- навички роботи з оргтехнікою;
- навички розміщення реклами в журналах, Інтернеті та інформаційних довідниках;
- навички управління персоналом.
Особисті якості адміністратора для резюме
Пропонуємо список особистих якостей і умінь людини, відповідних на посаду адміністратора:
- здатність швидко навчатися;
- уважність;
- сумлінність;
- грамотна мова;
- ініціативність;
- комунікабельність;
- оптимізм;
- організаторські здібності;
- відповідальність;
- порядність;
- пунктуальність;
- стресостійкість;
- чесність;
- енергійність;
- вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях;
- вміння знаходити спільну мову з клієнтами;
- вміння працювати в команді.
Як скласти резюме адміністратора
При складанні резюме адміністратора, крім освіти і досвіду роботи, належна увага слід приділити навичкам і особистим якостям.
Резюме адміністратора складається з кількох тематичних розділів. Заповнивши блок «Особиста інформація» (ПІБ, дата народження, місто проживання і т. Д.), Переходьте до опису свого досвіду роботи. Тут вказуються періоди початку і закінчення роботи, посаду, довідкові відомості про компанію-роботодавця, а також наводиться короткий список основних обов’язків і досягнень. Не перевантажуйте резюме зайвими відомостями: досить назвати 3-4 місця роботи (кожне – в окремому блоці) або охарактеризувати стаж за останні 10 років.
Обов’язки адміністратора можна, наприклад, описати таким чином:
– Керувала персоналом ресторану (колектив – 15 осіб: 7 офіціантів, 3 бармени, 5 кухарів). Раз в 3 місяці проводила навчання для офіціантів, з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
– Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 50 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер’єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей» (з наданням дитячого стільчика), що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 170 000 рублів на місяць.
– Забезпечила безперебійну роботу кухні, розрахувавши потреби з урахуванням залишків на складах, завдяки чому було налагоджено своєчасне постачання продуктів. Терміни поставки скорочені з 1 місяця до 20 днів.
– Проводила періодичну інвентаризацію сировини, в результаті вдалося знизити недостачу продуктів на 25%.
Свої досягнення опишіть наочно, по можливості покажіть їх на конкретних прикладах: «За рік моєї роботи кількість негативних відгуків про Сервіс в готелі на booking.com скоротилося з 30 до 10%».
У блоці «Освіта» потрібно вибрати ваш рівень освіти, після чого вписати назву і рік закінчення навчального закладу, факультет і спеціальність.
Блок «Ключові навички» повинен містити відомості про компетенції, з яких складається ваш професіоналізм. Для адміністратора важливо, наприклад, наступне:
– досвід роботи в сфері гостинності – 5 років;
– знання стандартів гостинності;
– вміння вирішувати конфліктні ситуації;
– знання нормативної документації: СанПіН до підприємств громадського харчування, закону про захист прав споживачів.
– досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
– вміння мотивувати персонал;
– навик ведення переговорів та ділової переписки;
– знання закупівельної діяльності ресторану.
В поле «Додаткові відомості» резюме ми рекомендуємо вказати факти, поки не згадувані в резюме, але важливі для отримання посади адміністратора. Можна навести приклад того, як особисті якості допомагають вам у роботі: «Ввічливість, стресостійкість і неконфліктність допомагають мені ефективно спілкуватися з відвідувачами і підтримувати позитивний імідж компанії». Для адміністратора також важливі такі риси, як відповідальність, ретельність, комунікабельність, акуратність, уважність, грамотна усна і письмова мова, організаторські здібності, порядність, пунктуальність, енергійність. Впишіть ті з них, якими володієте.
Бажаємо вам успіху в пошуку роботи!
Скачати зразок резюме для адміністратора готелю
ПІБ
Дата народження: xx.xx.xxxx
Місто – Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: [email protected]
Основні дані:
Бажана посада:
- Адміністратор на ресепшен готелю (портьє)
Зайнятість: постійна
Досвід роботи: від 5 років
Іноземні мови: англійська, німецька
Водійське посвідчення: маю
Автомобіль: є
Досвід роботи:
2015 – 2016
Компанія: Готель “Олександрівський сад” м. Одеса
Адміністратор на ресепшен готелю (портьє)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків
- Бронювання номерів
- Зустріч і розміщення гостей
- Оформлення документів по проживанню іногородніх та іноземних громадян
- Консультації з виникаючих питань
- Робота з документацією за встановленою формою готелю
2012 – 2015
Компанія: Готель-центр АВАНТА, Київ
Адміністратор на ресепшен готелю (портьє)
Обов’язки:
- Прийом вхідних дзвінків
- Бронювання номерів
- Зустріч і розміщення гостей
- Оформлення документів по проживанню іногородніх та іноземних громадян
- Консультації з виникаючих питань
- Робота з документацією за встановленою формою готелю
Освіта:
2007 – 2012
Вища гуманітарна:
КНУ, Учитель англійської та німецької мови
Професійні навички:
- Навички телефонних переговорів
- Високий рівень знання англійської та німецької мов
- Досвідчений користувач ПК та оргтехніки
- Навики вирішення конфліктних ситуацій
Про себе:
- Грамотна усна і письмова мова
- Приємна зовнішність
- Чи не конфліктність
- акуратність
- Готовність працювати в активному режимі